Kategorie

Instagram

Najczęściej otwierane

Anna Nazarowicz współpraca

„Znów drobny spór, barometr zjeżdża w dół” – śpiewała Anna Jurksztynowicz. Biorąc pod uwagę, że piosenka pochodzi z lat 80-tych, z pewnością nie była inspirowana moją przygodą z Wojtkiem. Chociaż muszę przyznać, że różnice zdań pojawiały się dość często. Bo czy kobieta może doradzić mężczyźnie w zakupie samochodu? Postanowiliśmy to sprawdzić. Tak powstał cykl filmów „Przychodzi Herra do dealera”.

Podobno kiedyś było znacznie łatwiej. Mam na myśli wybór samochodu. W Polsce królowały dwa modele Fiata oraz Polonez. Tylko jednostki mogły sobie pozwolić na „powiew zachodu”. Dziś mamy zdecydowanie trudniej. Wybór samochodów jest bowiem ogromny, salonów dealerskich również nie brakuje. Trzeba zatem nie tylko podjąć decyzję o tym, na jaki samochód się decydujemy ale również wybrać najbardziej korzystną formę finansowania a finalnie również salon, który nam złoży najlepszą ofertę. Wojciech Herrra stanął właśnie przed takim dylematem.

Kim jest Wojciech Herra?

Mówi o sobie, że jest sprzedawcą. Najwięksi na rynku zapraszają go jednak w roli keynote speakera. Podczas wystąpień bawi ale przede wszystkim uczy: sprzedaży, przywództwa oraz mechanizmów kształtujących nawyki zarówno po stronie pracowników jak i konsumentów. W świecie biznesu jest obecny od ponad 20 lat. Z jego pomocy, wiedzy i doświadczenia korzystały tak duże firmy jak m.in. Mercedes-Benz, Skoda, Microsoft, Nespresso, Canon, Inpost czy też Raiffisen Bank. Potrafi zrozumieć cele i motywy każdej organizacji dzięki czemu cieszy się uznaniem nie tylko ze strony polskich przedsiębiorców ale też międzynarodowych korporacji.

„Przychodzi Herra do dealera” – jaki był cel tego programu?

Nie był to pierwszy samochód, jaki Wojciech Herra kupił w swoim życiu. Ale jak sam powiedział: od 15 lat pracuję dla importerów i dealerów samochodów pomagając rozwijać sprzedawcom kompetencje sprzedaży. Mam w pewnym sensie pełen obraz rynku motoryzacyjnego. Ale to wszystko z perspektywy konsultanta i sprzedawcy. A jak z perspektywą klienta? Wielokrotnie w życiu kupowałem auta ale trochę pod wpływem impulsu, z potrzeby chwili. Dziś stoję przed wyborem samochodu ale chcę go kupić świadomie i racjonalnie. W związku z tym chcę przeanalizować rynek i porównać różne samochody z perspektywy moich potrzeb”. W tym celu, jak stwierdził, poprosił o pomoc autorkę swojego ulubionego bloga o samochodach.

Współpraca z Wojciech Herra – jak to wyglądało?

Nie powiem, współpraca z Wojtkiem była nie lada przygodą. W poszukiwaniu idealnego auta nie tylko jeździliśmy różnymi samochodami ale też odwiedziliśmy niejeden salon dealerski. Obok samego produktu mogliśmy zatem porównać ofertę finansowania i doświadczenia wynikające z poziomu obsługi oraz klimatu, jaki panuje u wybranego dealera aut. A to, jak nietrudno się domyślić, nie pozostawało dla Wojtka bez znaczenia.

Zwieńczeniem tournée po warszawskich salonach sprzedaży była produkcja odcinka w Akademii Kierowcy ODTJ w miejscowości Międzychód pod Poznaniem. To jedyny w Polsce obiekt posiadający własny tor szkoleniowy z nawadnianymi łukami oraz nawadnianym zjazdem. Przez cały dzień był wyłącznie do naszej dyspozycji co pozwoliło nie tylko nakręcić dobry materiał ale również doskonale sprawdzić te auta w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach.

Finalnie wybraliśmy samochód w Auto Idea Dealer Mercedes-Benz Łomianki. To bowiem tu znaleźliśmy egzemplarz dostępny od ręki, który spełnił wszystkie oczekiwania Wojtka. To również tu poziom obsługi był absolutnie na medal.

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*